Nombre de messages : 10 Age : 31 Localisation : Somewhere... in my dreams Date d'inscription : 24/04/2008
Sujet: Pourquoi pas essayer ^^ Ven 25 Avr - 20:44
La seule et unique chanson que j'ai écrite... en anglais la catastrophe^^ je m'excuse à l'avance des fautes..
There is nothing in the world Which attract my look ince you left me I only think of you You were my muse You were my better half You were my life Now you are in paradise And I stay lonely in world
All of this years we have passed together Were missing since you die I can't forget them I won't forget them They are the only memory That I have to you
Each night I think of you Sit in my bed, our bed I see your face in the dark You are smiling to me You have a good new You will be mother This little baby in your wonb Is our futur, our life But we can't predict the futur And when the doctor come out towards me I known mine was finish
All of this years we have passed together Were missing since you die I can't forget them I won't forget them They are the only memory That I have to you
Warlaine Admin
Nombre de messages : 458 Age : 33 Localisation : devant une feuille en train de dessiner... Date d'inscription : 06/07/2007
Sujet: Re: Pourquoi pas essayer ^^ Jeu 1 Mai - 17:32
c'est super joli!! parcontre c'est assez mélancolique...
Yume Admin
Nombre de messages : 543 Age : 33 Localisation : ERAGNY BEACH Date d'inscription : 06/07/2007
Sujet: Re: Pourquoi pas essayer ^^ Jeu 1 Mai - 19:16
Des petites maladresses au niveau du rythme et des paroles. Oui, il y a des fautes mais bon, on va pas en faire une colline. [Ouais j'aime bien cette expression barbarisée]
Mais l'intention est la. Oui, le thème est un peu tristounet.
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Pourquoi pas essayer ^^
Pourquoi pas essayer ^^
Page 1 sur 1